2010. febr. 14.

Nyál és báj

Egy harmincas szinglinek illene utálni a Valentin napot, hisz olyan geil és rózsaszín. Talán fennen hirdetjük is, "ez a Valentin nap tök gááááááz" , közben meg alig várjuk, hogy valakinek eszébe jussunk.
Én bevallom, szeretem a Valentin napot annak minden bájával és nyálával együtt. Bár a szerelem vibrációját a levegőben még mindig csak Fruzsi kutyám agyament próbálkozásai generálják a kispárnákkal.

Én is vártam, hogy valakinek eszébe jussak...

...és csörgött a telefon!

Boldog Valentin-napot! - mondta Apám :-)))

3 megjegyzés:

  1. :-)) Ez jó!!!
    Én személy szerint ki nem állhatom a Valentin-napot, pedig nem is vagyok szingli... Eleve utálom az import ünnepeket, s nem csak az ünnepeket, hanem mindent, ami amerikai. Mi magyarok vagyunk, van ősrégi kultúránk, vannak hazai ünnepeink és tartsunk Bálint-napot, már akinek van Bálint nevű ismerőse.

    VálaszTörlés
  2. Én mint FÉRFI (nem családtag) Boldog Valentin napot kívánok! :)

    Ma találtam rád, nagyon tetszik a blogod!

    Szép napot!

    VálaszTörlés
  3. Köszi KisBadár! Ez nagyon kedves :-)))

    Kedves Annamarie, én nem vagyok ilyen szigorú az amcsikkal szemben, sőt...de kinek a pap, kinek a papné :-).

    VálaszTörlés