2010. febr. 18.

Elloptam az autóját...

Ó, hogy mire nem jó ez a blogolás? Megtalált a volt, a nagy, a szépemlékű és a drámai múltú exem. Mármint itt, a blogon, és sunyi módon követ...aminek azért borzasztóan örülök!!!

Na igen, Ő aki jelentős részt tett ki abból a féltonnából (lásd egyik előző bejegyzésem). Miatta váltam drogossá és alkoholistává, miatta akartam öngyilkos lenni, tőle akartam először gyereket, ő zárt ki a közös albérletünkből egy zárcserével, neki adtam a kávéfőzőmet...de! Bosszúból elloptam az autóját...(mert én voltam Szivi!) :-)))

...és küldött nekem Valetin napi smst, amelyet "szerencsésen" a Banya kapott meg aki miatt eltávolítottak az előző cégemtől (a Banyához került a mobilszámom).
Az emlékek megfakultak és megszépültek...és már drogos sem vagyok, alkoholista is csak egy picit, az életet imádom annak minden cudarságával,  gyerekem lett, igaz mástól, de a kávéfőzőmet soha többé nem adom oda senkinek.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése