2010. febr. 26.

Rajongásom tárgya...

Beszél hozzám a rádió és azt mondja, valahol kis hazánkban beriasztóztak egy baromfiólat mellyel sikeresen megakadályozták a tyúkok eltulajdonítását. Áron az egyik műsorvezető szerint ez a történet olyan "rózsasándoros", szerinte napjainkban a tyúklopás mint bűntett vagy bűntethető cselekmény nem létezik.

Áron, bírom a fejed, de Te is csak egy UPÉCSÉ vagy (unalmas pesti csávó) ha még elképzelni sem tudod, hogy valaki ellopja a más tyúkját.

Nos, képzeljétek...Volt 20 Julcsa (tyúkok a tanyán, mindnek neve Julcsa). 1 Julcsa az örök kapirgáló dombra költözött, avagy megdöglött. Tehát 20-1=19. Kicsit szomorkodtam, de a prímszámok miatti különös vonzódásom felülkerekedett negatív érzelmeimen és elfogadtam a 19-es állományt.

Ma megyek ki a tanyára és számolok...egyszer...kétszer...ötvenötször!

20 Julcsa van!

Nagy Tyúkisten bocsássa meg bűneim, de kihantoltam tordaijúlia-betegségben (kitaláltam egy betegségnevet erre a misztikus kórformára) megpusztult tyúkocskámat, hogy lássam a két szememmel, nem támadt föl. És láttam, ő döglött!!!

Mi a megoldás? Valaki belopott nekem egy tyúkot? Az egyik tyúkom amőbamód osztódással szaporodik? 20-1 nem egyenlő 19-cel? A Tyúkisten nem osztozik a prímszámos rajongásommal?

Mi a tököm (ami nincs) történhetett?

Remélem holnapra nem lesz két anyám, két gyerekem, két főnököm...végülis miért ne...bírom őket!

2 megjegyzés:

  1. Ezt az rádióadót hallgatom én is, és volt szerencsém nekem is a hírhez. Látod, Te a szerencsésebbek közé tartozol: nem hogy fogyatkoznának, hanem szaporodik az állományod. Szerintem valakitől elkódorgott a tyúkocska, aztán mikor a tieidre rátalált, megörült a társaságnak.

    VálaszTörlés
  2. Egyelőre nem oldódott meg a rejtély, de a Te magyarázatod Annamarie akár igaz is lehet. Valaki azt mondta, hogy egy negatív előjelű róka csempészte be a tyúkot a baromfiudvarba :-), vagy ezek a sohaelnemfogyó tyúkok vérvonala...

    VálaszTörlés