2010. febr. 3.

Halálfélelem

Kamion közelít a hóviharban, lámpáinak fénye megtörik az őrülten kavargó hópelyheken, halványan sejtem a sziluettjét is, de egyszercsak a pótkocsija bebicskázik az én sávomba és szinte keresztben állva rohan felém. Nincsenek már sávok, nincs hóvihar, csak pörgő gondolatok. Viki irány az árok, nincs más választás!... Pici sötét, pici csönd, pici szünet, román luxusterepjáró fölbukkan, román luxusterepjáróspasik kihúznak, román luxusterepjáróspasik románul aggódnak. Én pedig magyarul és angolul...Én vagyok right! I'm jól vagyok! és hányok...Kocsi megúszta, hála a nagy hónak és a Sors kezének! Én is megúsztam, hála a kocsinak és a Sors másik kezének! Még egyszer hányok...

De ma Aisharól akarok írni. Aisha a Peterbald, egy orosz származású csupasz macska Don Sphynx őssel. Aisha maga a bűvölet smaragdzöld szemével és éles eszével. Nyulánk, kecses és izmos. Esze akár egy kutyáé, egyénisége akár egy emberé. Romantikus és bújós macska, de van egy hátránya, állandóan pofázik, akár egy sziámi.

Nos, bemutatom Őt:

Neve: Kobolds' Dynasty Aisha

Fajtája: Peterbald

Színe: csokoládé

Neme: nőstény

Születési ideje: 2007.03.23.

Az értéke: a legelőmmel egyenlő, de számomra inkább felbecsülhetetlen

1 megjegyzés:

  1. Ez a kamionos sztori tényleg megtörtént Veled? Nem semmi eseménydús életed van!

    VálaszTörlés