2010. jan. 22.

Az ezerkettes Lada bosszúja

Köszönhetően az új hóbortomnak, a blogolásnak, rámtalált egy régi, kedves és szépemlékű barátnőm. Visszahozta pikáns emlékeimet vadbulizós korszakomból. Eszter zoológusként végzett, "visszagyepesítés" témakörében szakdolgozott és Phd-zik. Így meg tudtam vele értekezni a legelőm állapotát, amiről írtam, hogy libalegelő volt. Sajnos a libák totál lezsarolják a földet, kopár sziksivataggá tehetik azt. Érdekes módon nálam magához tért a gyep, simán legeli a birka és kaszálható is. Esztertől még sok hasznos információt kaptam, de persze emilezgettünk privátságokról is. Ő például nem tudott a grúz exférjemről, csak a dél-amerikairól. És ekkor eszembe jutott a sztori...

Egy csütörtöki napon ültem az anatómia előadáson, hallgatva a "Lovak tágremeséjéről és végbeléről szóló előadást" és azon agyaltam, hogy 1 óra múlva bekötik a fejem és férjes asszony leszek. Valami furcsa delíriumban firkálgattam leendő férjem nevét a spirálfüzetembe, egyszer, kétszer, ötször, százszor. Na nem az őrült szerelem vezérelte golyóstollamat, hanem csupán az a tény, hogy nem tudtam megjegyezni a nevét...Demetrasvili Zurab Gavrielovics, Demetrasvili Zurab Gavrielovics, Demetrasvili Zurab Gavrielovics...
Évfolyamtársaim kissé furcsálták fehér kosztümömet és átszellemült fejemet reggel nyolckor az anatómia előadáson, de a fantáziájukra bíztam a megoldást.
A polgármesteri hivatalban megtanítottuk "kedvesemnek" az "igen" szót magyarul és lehúztuk a gyűrűt a tanú kezéről, a másikat az éppen szolgálatos takarítónéni adta kölcsön.
"Akarod-e Viktória az itt jelenlévő Demetrasviliblablabla hites férjedül?" - hangzott a kérdés.
"Ó, hogyne, meg azt a 3000 dollárt is ami a házasságomért bezsebelek" - gondoltam.
Ugyanezt a kérdést föltették Zurabnak is, de ő csak egy szimpla "Dá"-val vágta sutba a magyar romantikus "igen"-nünket. De ezzel is beérte a ceremóniamester.


Az anyakönyvezetőtől hazafele menvén még elütött egy autó, ha jól emlékszem egy 1200-es Lada (ezt az univerzum bosszújának tekintettem), de ellógtam a segítségnyújtás elől. Mit számított egy zúzott boka, egy félig kiszakadt fülbevaló és egy keréknyomos fehér kosztumkabát hisz gondolatban már rég Las Vegasban jártam.

Eszter! Ezt a bejegyzést Neked ajánlom!

1 megjegyzés: