2010. jan. 10.

Bugyi a kiskakas...indul a farmville élőben!


"Ok, menjünk egy a dísztyúk kiállításra, de nem veszünk semmit."- mondta Anyám, de tudta, nehéz lesz engem visszafogni a pénzköltéstől.
A "Szex és New York"-os csajoktól csak abban különbözök, hogy én nem a gigant bevásárló központokban veszek Prada táskát hanem az állatvásáron egy kis ilyet, egy kis olyat.
Szóval, megígértem, hogy nincs pénzköltés. Különben is azért mentem a gyomaendrődi kiállításra mert egy igen kedves unokatestvéremet akartam meglepni, hisz baromi rég láttuk egymást. Ő a Törpe Cochin Fajtaklub elnöke.
A meglepetés sikerült és nem vásároltam semmit, de! de! de! kaptam ajándékba egy helyes kis chabo kakast (lásd kép). Nagyon cuki, el is neveztem Bugyinak.  Így mégsem jöttem el üres kézzel a kiállításról :-)
Kezd az életem a facebook-os farmville játékra hasonlítani, ahol mindig küldhetsz a haverjaidnak valami ajándékot, de kaphatsz is,  például egy barna tehenet amiből kakaó jön, vagy egy rénszarvast, melynek szarván karácsonyi díszek lógnak vagy citromfát, lovat, tyúkot, postaládát...stb. Én most leginkább kerítésre vágyom...küldhetne nekem valaki kerítést ajándékba :-).


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése