2010. márc. 22.

Panoráma a budiból


Van egy jó barátom, legalábbis én barátomnak hiszem Őt. Különleges pasi! Hívjuk Nash-nek, Ő csinálta ezt a fotót a kinnti budiról.
Ha ez a wc mesélni tudna...
Elmondaná, hogy az exférjem hozta Nekem ajándékba az akkori barátnőjétől. Ja, hogy a csajától hozta a feleségéhez. Akkoriban nem zavart hisz nem tudtam róla, most pedig nem zavar mert jó fej a mostmár excsaj és bírom ezt a budit.
Az Exem (130 kg, birkózó) a két szépszál karjával tette fel és vette le az utánfutóról. A város nagy örömére keresztülhúzta az összes lámpás kereszteződésen és egy esküvői menetet is kettészelt vele. 
A toalettem alá még egy gödröt is ásott amely nem bizonyult elég nagynak mert ma ellenőrizvén a mélységet, az bizony eltűnt. Így kitettem egy táblát, "CSAK PISI" ! Nem mintha más is járna rajtam kívül oda. Anyám nem szeret bemenni mert fél a pókoktól, én meg nemcsak, hogy félek hanem egyenesen rettegek a nyóclábúaktól pedig egy statisztika szerint egy ember az élete során átlag 13 pókicát lenyel. Fasza!
Van viszont egy gigant előnye a budimnak. Ha belecsücsülsz és kitárod az ajtót, eléd tárul a bihari szík változatos madárvilága és az illatos legelőm. 
A hétvégén egy agresszív vírus célba vette a bélbolyhaimat és kikészített. Másfél napig hánytam és egyebek (f...tam) mint egy pánleukopéniás macska, mondhatnám egy angolszász szleng magyarra fordításával, hogy imádkoztam a porcelán Istenhez.
Jajjj, mi lett volna ha mindez a tanyán történik?

4 megjegyzés:

  1. Jobbulást kívánok! Hát bizony a pókoktól én is rettegek, de hál Isten, nekünk nincsen kinti budink. Amúgy gyerekkoromban sajnos csak az volt, de mielőtt mennem kellett, mindig beküldtem a jóanyámat, hogy póktalanítson le. :-)

    VálaszTörlés
  2. :-))) Köszi Annamarie már teljesen jól vagyok. Átment rajtam ez a kór mint egy turbósított úthenger. Aranyos ez a sztori az Anyukáddal. Nálam ez így történne: beküldöm Sanyi bácsit az intézőt, hogy póktalanítson le Anyám előtt aki ellenőrzi, hogy biztosan nincs-e pók mielőtt én bemennék a BUDIMBA :-)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon eltűntél Doki, mi van veled?

    VálaszTörlés
  4. Ez a szöveg kikészített. XD Látszik Bihari csaj vagy. :))

    VálaszTörlés