2010. jan. 2.

Óriáskígyó a parasztház örzője!


Gondoltam, bemutatom blogom szereplőit. Elsősorban azt a tündéri kis
sárréti falut, Bihartordát, ahol jövőbeli életemet, munkámat képzelem.
Egy kis falu, sárrét szívében, alig 1000 lakossal, melyet még én is csak mostanában kezdtem fölfedezni. A környék is izgalmas. Bihartorda szinte összenőtt Nagyrábéval ahol a képen látható Gémes Fogadó áll.
Még nem próbáltam ki a Fogadót, de hamarosan Anyukámmal és Joshua fiammal megteszem, beszámolok róla. Nem messze van Füstpuszta, a Füsti kastéllyal (Escherolles család kastélya) és a 300 éves gigantikus kocsányostölggyel.

Visszatérve Bihartordára, az én birtokom a falu utolsó háza, mögötte a 4 hektárnyi legelővel. Nem klasszikus tanya, de mégis így hívják, ugyanis az előző tulajdonos több ezer libát nevelt itt. (Nekem nem ez a tervem, de egyelőre még titokban tartom az elképzeléseimet.)

Eleinte voltak problémáim a faluval (természetesen nem önmagával a faluval), hisz ellopták a majdnem új, örökölt fürdőkádamat, a 10 db akácfából álló erdőségem 8 tagját, így a legelő melletti icipici erdőm mára már csupán 2 db egyedet kóstál. Üsse kő, 1 éve viszont minden érintetlen, hála a két kutyának az udvaron és az óriáskígyónak a házban :-).


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése