2009. dec. 31.

Újévi fogadalmak...

Itt az év utolsó napja, számomra a fogadalmak ideje. Én ezt nagyon komolyan veszem, sőt vérkomolyan. Már sok helyen olvastam és hallottam is, hogy azok az emberek akik papírra vetik fogadalmaikat, céljaikat, terveiket, vágyaikat sokkal, de sokkal nagyobb eséllyel valósítják meg azokat. Hülyeségnek tűnik, de bejön, már kipróbáltam és működik. De kemény meló ez!
Szóval a hátralévő pár órát ezzel fogom tölteni.
2010-ben az 1. és legnagyobb fogadalmam, hogy a tanyámat egy működőképes farmmá ill. vállalkozássá fejlesztem, erről szól ez a blog.
Úgyhogy nagy reményekkel pizsamabulizok bele a 2010-es évbe (pizsamabuli a 3 éves 7ördög fiammal, aki éjfélkor bőszen tunkolja majd a kölyökpezsgőt a macskáimba...lelkiszemeimmel látom).

Nektek pedig, akik véletlenül erre jártok, kívánok nagyon boldog és sikeres új évet. Kívánom mindazt amit Ti is kívánnátok Magatoknak. Csak kívánjatok (és írjátok le)...minél nagyobbat!!!

1 megjegyzés:

  1. Kedves Farmgirl, most találtam rád és mintha magamat olvastam volna!Sok sikert!

    VálaszTörlés